Tähti - kirjoittaja


27-v. nainen, toiveena raskaus vuodelle 2017.

- Ehkäisy jätetty pois 8/2015, siitä asti enemmän ja vähemmän aktiivista yritystä.
- PCO-tyyppiset munasarjat todettu 11/2016.
- Lapsettomuustutkimukset aloitettu 1/2017.
- PCO-diagnoosi 3/2017.
- Aukiolotutkimuksessa toisen munanjohtimen todettu olevan tukossa 5/2017.
Todennäköinen syy lapsettomuudelle: ovuloimattomuus.
Ajankohtaista nyt: OI-hoidot.

torstai 25. toukokuuta 2017

Sisäinen raivo

Olen muuten hoikka, mutta mulla on ärsyttävästi kaikki ylimääräinen läski vatsan alueella/vatsan alueen turvotusta, joka saa mut näyttämään välillä raskaana olevalta ja jonka vuoksi joudun käyttämään ympärysmitaltaan isompia housuja. Olen järkeillyt keskivartalo"lihavuuden" ja turvotuksen johtuvan osittain PCO:sta... Haluatteko kuulla pari ihan normaalia lähipäivinä sattunutta juttua, jotka sai mun päässä taas ihan järjettömät mittasuhteet :D Voi mennä myös oman kuvitelman ja lapsettomuusahdistuksen piikkiin, mutta haluan kertoa niistä silti:

1. Olin ostamassa itselleni uusia housuja ja myyjä tiedusteli kokoani. Sanoin sen olevan M tai L. Huomasin myyjän katseen automaattisesti siirtyvän vatsan alueelleni.

2. Olin kaverini juhlissa, jossa tarjottiin alkoholia. En halunnut sitä leikkauksesta toipumiseni vuoksi ottaa, joten kieltäydyin kohteliaasti. Useiden katseet siirtyivät jälleen vatsan alueelleni.

Nää on niitä hetkiä kun näytän tyyneltä, vaikka oikeesti sattuu ja huudan lujaa mun pään sisällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti