Tähti - kirjoittaja


27-v. nainen, toiveena raskaus vuodelle 2017.

- Ehkäisy jätetty pois 8/2015, siitä asti enemmän ja vähemmän aktiivista yritystä.
- PCO-tyyppiset munasarjat todettu 11/2016.
- Lapsettomuustutkimukset aloitettu 1/2017.
- PCO-diagnoosi 3/2017.
- Aukiolotutkimuksessa toisen munanjohtimen todettu olevan tukossa 5/2017.
Todennäköinen syy lapsettomuudelle: ovuloimattomuus.
Ajankohtaista nyt: OI-hoidot.

keskiviikko 22. maaliskuuta 2017

Minkälainen ihminen sopii äidiksi?

Tällänen mä oon. Ei kuulosta vuoden äidin ominaispiirteiltä :D Osa näistä on kai ihan hyviä äitiyden kannalta.

- Ahdistuneisuuteen taipuvainen
- Ahkera
- Aito
- Eläinrakas
- Heikkoitsetuntoinen
- Heikompien puolustaja
- Herkkä
- Hiljainen
- Hyväsydäminen
- Introvertti
- Korkean moraalintajun omaava
- Lämminhenkinen
- Perfektionismiin taipuvainen
- Perhettään rakastava
- Realistinen
- Ujo
- Ulkopuoliseksi itsensä tunteva
- Vaativa itselleen
- Vilpitön

4 kommenttia:

  1. Kukaan ei ole täydellinen :) Olisit varmasti paras mutsi omalle lapsellesi mitä voi vaan olla ♥ Huomaan muuten tuon pienen perfektionistin sinussa, kun laitoit nuo ominaisuudet nätisti aakkosjärjestykseen :D

    VastaaPoista
  2. Ei voi olla totta, mä voisin kuvailla itseäni just noilla adjektiiveilla! Heikko itsetunto ei ehkä kuvaa mua, mutta on sekin joskus kuulunut pakettiin. Mun mielestä tuossa listassa lähestulkoon kaikki ovat vain hyviä piirteitä - sekä äidille että ihmiselle ylipäätään ;)

    VastaaPoista