Tähti - kirjoittaja


27-v. nainen, toiveena raskaus vuodelle 2017.

- Ehkäisy jätetty pois 8/2015, siitä asti enemmän ja vähemmän aktiivista yritystä.
- PCO-tyyppiset munasarjat todettu 11/2016.
- Lapsettomuustutkimukset aloitettu 1/2017.
- PCO-diagnoosi 3/2017.
- Aukiolotutkimuksessa toisen munanjohtimen todettu olevan tukossa 5/2017.
Todennäköinen syy lapsettomuudelle: ovuloimattomuus.
Ajankohtaista nyt: OI-hoidot.

keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

Mutkia matkassa

Mä en kestä.

Mulla on nyt kaksi juttua miksi en periaatteessa voi tulla raskaaksi kuin vasta kesän jälkeen. En viitsi paljastaa mitkä ne jutut ovat etten tule tunnistetuksi, mutta ne liittyvät normaaliin elämään ja ovat periaatteessa "pakko" toteuttaa. Niihin  siis  liittyy myös se, että jos on raskaana, niin niistä saattaa olla haittaa sikiölle... Olipas ympäripyöreästi sanottu :D En haluaisi tulla tunnistetuksi. Itseasiassa mun mieskään tai kukaan muukaan läheinen/tuttu ei tiedä tän blogin olemassaolosta.

Tänään alkoi myös menkat. Se ei sinänsä ollut yllätys ja toisaalta ihan positiivista, sillä huomenna pystyn soittamaan lapsettomuuspolille ja varaaman ajan aukiolotutkimukseen. Kello on melkein puolenyön ja syy miksi kirjoittelen täällä on, etten saa oikein unta. Mulla on ollut pidemmän aikaa  uniongelmia ja yksi syy niihin on varmasti se, että kaikki huolet kiertää kehää mun päässä kun pitäisi käydä nukkumaan. Ajattelin, että ajatusten purkaminen blogin puolella voisi auttaa :) 

Fiilikset on tällä hetkellä hyvin epätoivoiset. En kestä jos joudutaan lykkäämään raskaaksi tuloa melkeen puolella vuodella! Periaatteessa voisin kysellä polikäynnillä lääkärin mielipidettä mahdollisista sikiöhaitoista noihin "toteutettaviin juttuihin" liittyen. Tuntuu, että mun parhaat päivät raskautua hupenee jatkuvasti, en halua odottaa... Itkettää taas :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti